| PROGRAM ADI | MODÜL ADI | |
| Özel Öğrenme Güçlüğü Destek Eğitim Programı | Öğrenmeye Hazırlık | 1. Metinde istenen şekli bulur. |
| 2. Benzer şekilleri eşleştirir. | ||
| 3. Farklı şekilleri ayırt eder. | ||
| 4. Nesneleri duruş yönlerine göre eşleştirir. | ||
| 5. Nesneleri duruş yönlerine göre gruplar. | ||
| 6. Sesin geldiği yönü bulur. | ||
| 7. Sesleri tanır. | ||
| 8. Aynı anda işitilen farklı seslerden birine odaklanır. | ||
| 9. Söyleniş sırasına göre yönergeleri uygular. | ||
| 10. Ritim tutar. | ||
| 11. Benzer sesler arasındaki farkı ayırt eder. | ||
| 12. Hecelerdeki ses sırasını ayırt eder. | ||
| 13. Sözcükleri doğru telaffuz eder. | ||
| 14. Dokunduğu nesneyi tanır. | ||
| 15. Duruma uygun vücut pozisyonu alır. | ||
| 16. Vücudundan gelen uyaranları algılar. | ||
| 17. Vücudundan gelen uyaranlara uygun tepki verir. | ||
| 18. Yürütülen çalışma süresince dikkatini toplamaya özen gösterir. | ||
| 19. Konuşmayı dinlediğini uygun jest, mimik ve hareketlerle gösterir. | ||
| 20. Yönergeleri istenen sürede uygular. | ||
| 21. Sorulan sorulara cevap verir. | ||
| 22. Sorular sorar. | ||
| 23. Bilgiyi gerektiğinde kullanır. | ||
| 24. Yapacağı çalışmayı planlar. | ||
| 25. Yaptığı çalışma planına uyar. | ||
| 26. Yaptığı çalışmanın, çalışma planına uygunluğunu kontrol eder. | ||
| 27. Başladığı çalışmayı tamamlar. | ||
| 28. Dinlediği veya okuduğu konuyla ilgili not tutar. | ||
| 29. Zamanını etkin kullanır. | ||
| 30. Bağımsız çalışma alışkanlığı edinir. | ||
| 31. Olay, olgu ve durumları oluş sırasına göre sıralar. | ||
| 32. Beden duruşuna göre yönleri ayırt eder. | ||
| 33. Yürüme ile koordinasyon sağlar. | ||
| 34. Yuvarlanma, takla atma, sürünmeyle koordinasyon sağlar. | ||
| 35. Kaldırma ve taşımalarla koordinasyon sağlar. | ||
| 36. Asılma ve sallanmalarla koordinasyon sağlar. | ||
| 37. El, göz koordinasyonu sağlar. | ||
| 38. Atma ve tutmalarla koordinasyon sağlar. | ||
| 39. El, parmak koordinasyonu sağlar. | ||
| Okuma Yazma | 1. Yazı araç-gereçlerini tanır. | |
| 2. Yazı araç-gereçlerini kurallarına uygun kullanır. | ||
| 3. Temel çizgiler çizer. | ||
| 4. Sesleri okur. | ||
| 5. Sesleri yazar. | ||
| 6. Heceleri okur. | ||
| 7. Heceleri yazar. | ||
| 8. Kelimeleri okur. | ||
| 9. Kelimeleri yazar. | ||
| 10. Tümceleri okur. | ||
| 11. Tümceleri yazar. | ||
| 12. Metin okur. | ||
| 13. Metin yazar. | ||
| 14. Etkili okur. | ||
| 15. Okuduğu metinle ilgili neden-sonuç ilişkisi kurar. | ||
| 16. Olaylar arasında neden-sonuç ilişkisi kurar. | ||
| 17. Okumaya istekli olur. | ||
| 18. Yazım kurallarına uyar. | ||
| 19. Noktalama işaretlerini yerinde kullanır. | ||
| Matematik | 1. Uzamsal ilişkileri ifade etmek için uygun terim kullanır. | |
| 2. İkişer ritmik sayar. | ||
| 3. Üçer ritmik sayar. | ||
| 4. Dörder ritmik sayar. | ||
| 5. Altışar ritmik sayar. | ||
| 6. Yedişer ritmik sayar. | ||
| 7. Sekizer ritmik sayar. | ||
| 8. Dokuzar ritmik sayar. | ||
| 9. İki basamaklı doğal sayıları ayırt eder. | ||
| 10. Üç ve daha fazla basamaklı doğal sayıları ayırt eder. | ||
| 11. Eldesiz toplama işlemi yapar. | ||
| 12. Eldeli toplama işlemi yapar. | ||
| 13. Toplama işlemi yaparak problem çözer. | ||
| 14. Onluk bozma gerektirmeyen çıkarma işlemi yapar. | ||
| 15. Onluk bozma gerektiren çıkarma işlemi yapar. | ||
| 16. Çıkarma işlemi yaparak problem çözer. | ||
| 17. Eldesiz çarpma işlemi yapar. | ||
| 18. Eldeli çarpma işlemi yapar. | ||
| 19. Kısa yoldan çarpma işlemi yapar | ||
| 20. Çarpma işlemi yaparak problem çözer. | ||
| 21. Kalansız bölme işlemi yapar. | ||
| 22. Kalanlı bölme işlemi yapar. | ||
| 23. Kısa yoldan bölme işlemi yapar. | ||
| 24. Bölme işlemi yaparak problem çözer. | ||
| 25. Dört işlem yaparak problem çözer. | ||
| 26. Nesneleri bütün, yarım ve çeyrek olma durumuna göre ayırt eder. | ||
| 27. Kesirlerle ilgili problem çözer. | ||
| 28. Uzunluk ölçüleri arasında işlem yapar. | ||
| 29. Sıvı ölçüleri arasında işlem yapar. | ||
| 30. Kütle ölçüleri arasında işlem yapar. | ||
| 31. Değer ölçüleri arasında işlem yapar. | ||
| 32. Zaman ölçüleri arasında işlem yapar. | ||
| 33. Alan ölçüleri arasında işlem yapar. | ||
| 34. Geometrik şekiller arasında ilişki kurar. Düzenleyen : Hakan UZUN (Eğitim Bilim Toplum Çocuk) |
Özel Öğrenme Güçlüğü Destek Eğitim Programı-KAZANIMLAR
13 Kasım 2014 Perşembe
Gönderen
Unknown
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

0 yorum:
Yorum Gönder